Prezenta politica de confidentialitate a magazinului online si a aplicatiei (denumita in continuare “Politica”) are caracter informativ, ceea ce inseamna ca nu reprezinta o sursa de obligatii pentru clientii magazinului online si a aplicatiei (nu este un contract sau regulament).
Informatiile continute in aceasta politica au un caracter general. Informatii detaliate privind prelucrarea datelor personale concrete sunt puse la dispozitie de fiecare data in timpul procurarii lor in continutul clauzei informative, plasate intr-un loc vizibil si usor accesibil. Aceasta se aplica in special informatiilor privind scopul si temeiul juridic al procesarii datelor cu caracter personal, perioada de stocare a acestora si destinatarii carora li se transfera.
In cazul indoielilor sau contradictiilor dintre politica si consimtamantul acordat de o anumita persoana, indiferent de prevederile politicii, intotdeauna baza pentru a intreprinde si a determina de catre administrator un domeniu de activitate, sunt acordurile voluntare sau prevederile legii. In cazul unui astfel de conflict intre politica si continutul clauzelor informative furnizate de administrator in cursul colectarii datelor personale (de obicei sub forma de formulare in magazinul online), informatia pe care clientul trebuie sa o respecte, este cea furnizata in cadrul clauzelor informative mentionate mai sus.
1. Cine este Administratorul (Operatorul) datelor dvs?
Administratorul datelor personale colectate:
- prin intermediul magazinului online si al aplicatiei (inclusiv folosind fisierele cookie sau o tehnologie asemanatoare) sau al altor canale de comunicare cu client;
- obtinute pe baza activitatii clientului in Internet, in aplicatie sau in magazine stationare apartinand companiei diManolo Invest SRL.
este societatea diManolo Invest SRL persoana juridica de drept roman, cu sediul social in Stefanestii de Jos, Strada Europa nr. 1A, Birou 5, Jud. Ilfov, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J23/4275/2020, cod unic de inregistrare fiscala 43080950, reprezentata legal de catre Gheorghe Manuel. Datele de contact pentru clienti: telefon +40 747 576 640, e-mail: office@localhost, denumita in continuare ”Administrator” si fiind in acelasi timp si vanzatorul. De asemenea puteti lua legatura si cu inspectorul nostru pentru protectia datelor cu caracter personal: confidentialitate@localhost. In cazul acordului dvs. suplimentar, administratorii datelor obtinute pe baza activitatii dvs. pe Internet utilizand tehnologii precum cookie-uri pot fi, de asemenea, partenerii nostri (mentionati mai jos la punctul 14).
2. Cum avem grija de protejarea datelor dvs?
Datele personale ale clientului sunt prelucrate in conformitate cu Regulamentul Parlamentului European si al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016, despre protectia persoanelor fizice privind prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, precum si abrogarea Directivei 95/46/CE (Jurn.Oficial UE.L Nr. 119, pag. 1) (denumit in continuare “GDPR”) si alte prevederile ale legii privind protectia datelor cu caracter personal, aplicabile in prezent adica pe intreaga perioada de prelucrare a datelor specificate. Datele personale inseamna informatii cu ajutorul carora o persoana fizica poate fi identificata sau identificabila (denumite in continuare “Datele Personale”).
O persoana fizica identificabila este o persoana care poate fi identificata in mod direct sau indirect, in special pe baza unui identificator, cum ar fi numele si prenumele, numarul de identificare, datele de localizare, ID-ul de Internet sau unul sau mai multi factori specifici.
Administratorul acorda o atentie speciala pentru a proteja interesele persoanelor la care se refera datele, si, in special, asigura ca datele colectate de acesta sunt:
- prelucrate in conformitate cu legea, in mod echitabil si transparent pentru persoana vizata;
- colectate in scopuri concrete, explicite si legitime si nu sunt prelucrate in continuare intr-un mod incompatibil cu aceste scopuri;
- adecvate, relevante si limitate la ceea ce este necesar pentru scopurile pentru care sunt procesate;
- corecte si actualizate, daca necesar;
- pastrate intr-o forma care sa permita identificarea persoanei vizate nu mai mult decat este necesar pentru scopurile pentru care datele sunt prelucrate;
- prelucrate intr-un mod care sa asigure o securitate adecvata a Datelor Personale, inclusiv protectia impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si a pierderii accidentale, a distrugerii sau deteriorarii, cu ajutorul masurilor tehnice sau organizatorice corespunzatoare.
Informatiile pe care le prelucram: Datele dvs. nume, prenume si adresa de email ajung in posesia noastra cand un client se inregistreaza pentru un cont de utilizator. Nu colectam date personale despre vizitatorii si utilizatorii site-ului daca acestia nu inregistreaza un cont. De asemenea datele stocate nu sunt puse la dispozitia altor destinatari. Este posibil sa colectam date care nu au caracter personal referitoare la teritoriul din care s-a facut vizita pe site, durata vizitei si paginile accesate. Aceste date fara caracter personal sunt utilizate in scopuri interne de marketing. Pentru detalii va rugam sa consulatati Politica Cookies.
Identificarea si autentificarea clientului: Prin client se intelege orice persoana care si-a creat un cont. Pentru a crea un cont, clientul trebuie sa introduca intr-un formular numele, prenumele si adresa de e-mail. Dupa crearea contului identificarea se face prin introducerea parolei (un sir de caractere) de la tastatura. Doi utilizatori nu pot avea aceeasi parola. Conturile neutilizate o perioada indelungata pot fi dezactivate. Dupa dezactivarea contului este posibil ca datele personale sa fie stocate un timp rezonabil in scopuri de audit. Daca un client observa dezactivarea si transmite un email pentru stergerea datelor personale aceastea vor fi sterse. Parolele vor fi schimbate in mod periodic de catre client daca politica de securitate o impune. Clientul care refuza schimbarea parolei nu va putea accesa contul.
Scopul prelucrarii datelor personale: Vom folosi datele personale pentru a oferi clientului produsele descrise pe site, pentru a va facilita si procesa platile, pentru a facilita o comanda viitoare, pentru a raspunde la reclamatiile clientului si pentru a informa clientului despre modificarile de securitate. Scopul colectarii va varia in functie de nevoile fiecarui client si de marketing. Clientii care si-au exprimat consimtamantul vor putea primi newslettere privitoare la promotii sau reduceri de pret sau stiri operationale. Deci, scopul prelucririi datelor personale va fi stabilit in mod cert de catre client. Clientul care a optat initial pentru transmiterea de newslettere si ulterior nu mai doreste sa primeasca mesaje poate dezactiva sau modifica preferintele intiale accesand setarile contului.
Stocarea Datelor Personale: Initial datele personale sunt prelucrate automat si stocate intr-un fisier general la care accesul se realizeaza pe baza de parola doar de administratorul companiei. Parolele sunt cunoscute doar de administratorul societatii. Datele mentionate in fisierul de acces sunt pastrate 2 ani pentru a fi folosite ca probe in cazul unor investigatii si vor fi sterse la solicitarea clientului. Cand volumul datelor stocate va impune executarea copiilor de siguranta clientul va fi informat imediat.
Clientul este responsabil pentru pastrarea seretului parolei de acces in contul unic. Clientul intelege ca daca incredinteaza cuiva parola contului sau, acea persoana are acces si la datele sale personale.
Dupa cum s-a aratat la inceput, realizand cat de importanta este viata privata a clientilor, administratorul protejeaza nu numai persoanele care viziteaza magazinul online sau folosesc aplicatii, dar, de asemenea, clientii care au pus la dispozitia administratorului datele sale personale cu utilizarea altor canale de comunicare, si anume:
- site-ul https://www.facebook.com si orice alte site-uri marcate sau co-marcate cu firma Facebook (inclusiv subdomeniile, versiuni internationale, widget-uri, si versiuni pentru telefoane mobile) ale caror principii de functionare se bazeaza pe reglementarile disponibile, in special, la adresa https://www.facebook.com/legal/terms, furnizate de Facebook Inc., sau, respectiv, de Facebook Ireland Limited (in continuare “Facebook”), inclusiv prin intermediul functiei Facebook Lead Ads, care vizeaza marketingul direct al produselor sau serviciilor proprii ale administratorului. Regulile pentru protectia si utilizarea datelor personale de catre Facebook sunt disponibile, de exemplu, pe site-ul: https://www.facebook.com/policy.php. Administratorul nu are nicio influenta asupra continutului reglementarilor legale ale site-ului Facebook, inclusiv celor care se refera la datele personale.
- aplicatii care permit administratorului sa realizeze campanii publicitare, inclusiv concursuri, in cadrul site-ul Facebook.
3. In ce scopuri sunt utilizate informatiile despre dvs?
De fiecare data, scopul si domeniul datelor prelucrate de administrator rezulta din consimtamantul clientului, din contract sau din lege, iar datele sunt precizate suplimentar ca urmare a actiunilor intreprinse de client in magazinul online sau pe alte canale de comunicare cu clientul. De exemplu:
- datele personale ale clientului pot fi procesate pentru a-i acorda, prezenta sau oferi oferte si promotii dedicate pentru el, pe cat posibil adaptate preferintelor sale (care ar putea produce un impact esential asupra lui), numai daca clientul si-a dat consimtamantul (datele nu sunt disponibile persoanelor care nu si-au dat acest consimtamant);
- daca clientul nu decide sa cumpere prin intermediul magazinului online, ci va efectua prin intermediul acestuia numai o rezervare a produselor selectate, datele sale personale nu vor fi puse la dispozitia transportatorului care efectueaza expedieri la comanda administratorului.
Scopurile preluarii datelor personale ale clientilor de catre administrator, sunt:
- incheierea si realizarea contractului de prestare a serviciilor (cont) sau luarea de masuri la cererea viitorului client inainte de incheierea contractului (datele dvs. sunt procesate in scopul de a va administra contul pentru a va putea bucura de avantajele pe care acest cont le ofera, de exemplu, plasarea comenzilor fara a fi nevoie sa completati de fiecare data formulare, acces la istoricul cumparaturilor, gestionarea consimtamanturilor dvs. pe site etc., permitandu-va sa beneficiati de alte servicii disponibile pe site-ul nostru);
- incheierea si realizarea contractului de vanzare sau a rezervarii sau luarea de masuri la cererea viitorului client inainte de incheierea contractului (datele dvs. personale ne sunt necesare pentru realizarea comenzii dvs. si pentru indeplinirea contractului incheiat – in special confirmarea depunerii comenzii si rezervarea sau trimiterea produsului selectat catre dvs., precum si daca este necesar, contactarea dvs. in aceasta chestiune);
- acceptarea si examinarea reclamatiilor;
- desfasurarea concursului, in special selectarea castigatorilor concursului si acordarea premiilor;
- prezentarea de reclame, oferte sau promotii (reduceri) privind produsele sau serviciile administratorului si ale partenerilor (lista actuala este disponibila in cadrul pagina magazinului) sai destinate tuturor consumatorilor, in special pentru realizarea acordului de furnizare a newsletter-ului;
- evaluarea si analiza activitatii si a informatiei despre client, inclusiv in cadrul prelucrarii automate a datelor cu caracter personal (profilare), in scopul de a prezenta reclame generale, oferte sau promotii (reduceri), privind produsele sau servicile administratorul si ale partenerilor sai, intr-un mod adaptat intereselor clientului respectiv (dar care nu afecteaza in mod semnificativ deciziile sale), in special, in vederea realizarii acordului de furnizare a newsletter-ului si a analizelor de piata si a celor statistice;
- urmarirea reclamatiilor si apararea impotriva revendicarilor, inclusiv din partea tertilor – daca utilizati majoritatea functionalitatilor magazinului online si a aplicatiei;
- indeplinirea obligatiilor legale care decurg din reglementari, de exemplu, fiscale si contabile, in special in cazul contractelor platibile;
- corespondenta cu clientii, inclusiv acordarea raspunsurilor la mesajele clientilor.
In cazul unui client major, cu acordul sau suplimentar, datele personale pot fi, de asemenea, prelucrate pentru a prezenta, a crea, a acorda si a realiza reclamele, ofertele sau promotiile (reducerile) care se refera la produsele sau serviciile administratorului si partenerilor sai, dedicate clientului respectiv, adaptate la preferintele sale (profilare), ca rezultat al luarii deciziilor automate, care pot produce efecte juridice sau pot avea un impact esential asupra acestuia, de exemplu printr-o reducere pe termen scurt pentru un anumit produs recent vizualizat, acordata exclusiv unei asemenea persoane (optiunea nu este disponibila pentru persoanele care nu sunt majore sau care sunt majore, dar care nu au acceptat acest lucru).
4. Ce informatii despre dvs. folosim?
Administratorul poate prelucra (prelua), in special, urmatoarele date personale ale clientilor:
- privind cei care utilizeaza magazinul online sau aplicatie:
- datele personale indicate in formularul completat la inregistrarea contului, plasarea comenzilor sau efectuarea rezervarii in magazinul online (in special, numele si prenumele; adresa postei electronice, numarul telefonului de contact, adresa (strada, numarul strazii, cod postal, localitate, tara), adresa de domiciliu/desfasurarea activitatii/sediul (daca este alta decat adresa de livrare), nr.contului bancar, iar in cazul clientilor non-consumatori, in plus, denumirea companiei si codul de identificare fiscala (CIF) si alte date colectate in cursul utilizarii magazinului online sau a aplicatiei.
- datele personale furnizate pentru a utiliza newsletter-ul, furnizate in timpul utilizarii formularului de contact sau cele transmise la depunerea reclamatiei;
- datele personale indicate pentru a participa la concursuri;
- alte date, in special cele obtinute pe baza activitatii clientului pe Internet, in aplicatiile mobile sau in magazinele stationare apartinand companiei diManolo Invest SRL, inclusiv cele obtinute prin intermediul magazinului online, al aplicatiei sau al altor canale de comunicare cu clientul, utilizand cookie-uri si tehnologii similare.
- completand datele continute in formularul Facebook Lead Ads, utilizatorul transmite administratorului, de fiecare data, datele personale indicate in formular, care pot include in special: numele, prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon;
- completand datele continute in formularele de inscriere care permit administratorului sa efectueze campanii publicitare/concursuri in cadrul site-ului Facebook, utilizatorul transmite administratorului, de fiecare data, datele personale indicate in formular, care pot include in special: numele, prenumele, adresa de corespondenta, adresa de e-mail, numarul de telefon, genul/sexul.
5. Daca sunteti obligat sa ne furnizati datele dvs. si care sunt posibilele consecinte ale nefurnizarii de date?
Comunicarea datelor personale de catre client in magazinul online este voluntara, insa este necesara pentru a beneficia de anumite functionalitati ale magazinului nostru, de exemplu, pentru plasarea de catre client a unei comenzi si decontarea ei (incheierea si realizarea contractului de vanzare), inregistrarea unui cont sau efectuarea unei rezervari (incheierea si realizarea contractului de prestare a serviciilor), abonarea la newsletter sau utilizarea formularelor noastre.
De fiecare data, domeniul de date necesare pentru a incheia un contract corespunzator, este indicat anterior in magazinul online (marcam datele, a caror furnizare este necesara pentru a incheia un contract/a utiliza anumite functionalitati), in cadrul altor canale de comunicare cu clientul sau in regulament. Consecinta nefurnizarii datelor personale poate fi incapacitatea de a efectua in mod eficient operatiile mentionate mai sus.
6. Care este temeiul legal pe baza caruia folosim informatiile despre dvs?
Motivul procesarii datelor personale ale clientului este in primul rand necesitatea de a indeplini contractul la care este parte sau necesitatea de a lua masuri la cererea acestuia inainte de incheierea contractului (art. 6 alin. 1 litera b) a GDPR). Aceasta se aplica in principal datelor cu caracter personal indicate in formular completat la inregistrarea unui cont, plasarea comenzilor si incheierea unui contract de vanzare sau efectuarea unei rezervarii in magazinul online, precum si cand va abonati la newsletter. De asemenea, in cazul datelor personale furnizate in legatura cu reclamatia clientului, baza legala pentru prelucrarea acestora este necesitatea de a executa/asista contractul de vanzare a bunurilor reclamate.
In cazul operatiunilor de prelucrare a datelor pentru scopurile de marketing mentionate, cu exceptia celor care sunt realizate in cadrul newsletter-ului, care functioneaza conform unui regulament, baza pentru o astfel de prelucrare este indeplinirea obiectivelor care decurg din interesele justificate legal, realizate de administrator sau de partenerii sai (art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR) la care in acest caz partenerii nu participa la procesarea datelor clientului. Pe de alta parte, in masura in care partenerii administratorului pot avea acces direct la aceste informatii – baza legala pentru o astfel de prelucrare este consimtamantul voluntar dat de client (articolul 6 pct. 1 lit. a) GDPR). Pe de alta parte, prezentarea, crearea, atribuirea si realizarea anunturilor, ofertelor sau promotiilor (reduceri) dedicate unui anumit client, care se bazeaza exclusiv pe prelucrarea automata, inclusiv profilarea, adaptata, in masura posibilului, preferintelor acestuia, se bazeaza pe un consimtamant voluntar al clientului (art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR). Totusi, acest lucru se aplica numai clientilor majori.
In celelalte (alte) scopuri, datele personale ale clientului pot fi procesate pe baza:
- consimtamantului exprimat voluntar – de exemplu, din partea persoanelor care participa la concursuri (art. 6 alin. 1 lit. a) din GDPR);
- legislatiei aplicabile – atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea obligatiei legale a administratorului, de exemplu atunci cand, pe baza reglementarilor fiscale sau contabile, administratorul deconteaza contractele de vanzare incheiate (art. 6 alin. 1 lit. c) din GDPR);
- scopurilor indispensabile, altor decat cele mentionate mai sus, care rezulta din interesele legitime urmarite de administrator sau de o terta parte, in special pentru a determina, pretinde sau apara revendicari, sa efectueze corespondenta cu clientii, inclusiv prin intermediul formularelor de contact (inclusiv acordarea raspunsurilor la mesajele clientilor), a analizelor de piata si a celor statistice (art. 6 alin. 1 lit. f) din GDPR);
7. Daca datele dvs. sunt supuse profilarii si ce inseamna acest lucru pentru dvs.?
Administratorul, in scopul prezentarii reclamelor generale, a ofertelor sau promotiilor (reduceri), destinate tuturor clientilor, intr-un mod adaptat intereselor unui client dat, isi poate citi preferintele acestuia, de exemplu, analizand cat de des viziteaza magazinul online si daca si ce produse cumpara sau rezerva in magazinele stationare detinute de compania diManolo Invest SRL. Acest lucru permite o mai buna intelegere a asteptarilor clientului si adaptarea la nevoile acestuia, dar nu influenteaza in mod semnificativ deciziile acestuia. Datorita utilizarii tehnologiilor avansate de catre administrator, activitatile de mai sus vor fi deseori efectuate de sistem intr-un mod automat, datorita caruia continutul trimis va fi cel mai recent si clientul va putea sa se familiarizeze rapid cu acesta.
In cazul clientilor majori, analiza intereselor sau preferintelor, mentionata, va fi utilizata, de asemenea, pentru a crea, a acorda, a realiza, in cel mai bun mod posibil, reclame, oferte sau promotii (rabaturi) dedicate, intr-un mod automat care poate avea efecte juridice sau sa-l afecteze intr-un mod asemanator, putand limita accesul la ele pentru alti clienti (aceasta optiune nu este disponibila pentru clientii care nu sunt majori sau nu au acceptat astfel de actiuni ale administratorului). De la simpla “profilare” (adica adaptarea mesajelor noastre, bannerelor conform cu preferintele dvs.), actiunile noastre se disting prin faptul ca rezultatul lor poate infuenta alegerile dvs. in calitate de consumator, de exemplu, rezultatul poate fi in avantajul dvs., oferta privind incaltamintea va fi adresata doar dvs. pe baza istoricului cumparaturilor si a alegerilor efectuate pe pagina noastra, la care nu vor avea acces alti clienti. Cu cat mai des clientul respectiv foloseste serviciile administratorului si achizitioneaza produsele sale, cu atat mai bune pot fi pregatite promotii si surprize pentru el.
De asemenea, administratorul poate procesa informatii despre preferintele clientului, care pot avea uneori natura datelor personale si care au fost acordate in mod voluntar administratorului de catre client prin functionalitatea aplicatiei, inclusiv pentru a limita produsele sau promotiile prezentate la o anumita dimensiune (de exemplu marimea incaltamintei) sau la anumite categorii (de exemplu, produse pentru barbati/femei/copii).
8. Daca folosind aplicatia noastra permiteti accesul in spatiul de ex. al telefonului dvs?
Pentru a activa functionalitatile aplicatiei care constau in scanarea si salvarea codurilor de bare ale produselor, in prezentarea produselor pe baza imaginilor incarcate de client, salvarea informatiilor care permit functionarea aplicatiei in regimul off-line, cautarea prin localizarea geografica a unui magazin stationar al vanzatorului sau a unui punct anumit de preluare a coletului expediat, administratorul poate obtine, inclusiv cu acordul clientului, accesul la urmatoarele functii ale dispozitivului mobil al clientului:
- camera foto;
- memoria dispozitivului;
- localizarea geografica.
9. La cine putem transmite datele dvs?
De fiecare data catalogul destinatarilor datelor cu caracter personal prelucrate de administrator rezulta in primul rand din domeniul serviciilor utilizate de client.
Catalogul destinatarilor de date este, de asemenea, rezultatul consimtamantului clientului sau rezulta din lege si este precizat suplimentar ca urmare a actiunilor intreprinse de catre acesta in magazinul online sau in aplicatie.
In procesul de prelucrare a datelor personale, partenerii administratorului pot participa intr-o masura limitata, in special cei care ajuta tehnic sa conduca eficient magazinul online sau aplicatia, inclusiv comunicarea cu clientii nostri (de exemplu, ne sprijina in trimiterea de e-mailuri, iar in cazul actiunilor publicitare – de asemena, in campanii de marketing), furnizori de servicii de hosting sau servicii teleinformatice, transportatori sau agenti care realizeaza expedieri de comenzi, entitati care deservesc plati electronice sau prin carduri de plata in magazinul online, companii care furnizeaza servicii software, sustin administratorul in campanii de marketing, precum si furnizori de servicii juridice si de consultanta.
Pe baza principiilor de mai sus, datele personale ale clientului pot fi transmise, de asemenea, catre companii din Grupul diManolo, indicate la punctul 19 de mai jos.
In cadrul activitatii de marketing (publicitate), administratorul beneficiaza de serviciile unor terte parti care utilizeaza fisierele cookie in magazinul online/aplicatie. Catalogul acestor entitati este indicat in detaliu in punctele urmatoare ale prezentei politici.
10. Daca datele dvs. sunt transmise, de asemenea, in tari terte (in afara Spatiului Economic European)?
In cadrul utilizarii de catre administratorul a instrumentelor care sprijina activitatile sale curente, furnizate de ex. de compania Google, datele personale ale clientului pot fi transmise catre una din tari din afara Spatiului Economic European, in special in Statele Unite ale Americii (SUA) sau orice alta tara in care entitatea colaboratoare cu administrator tine instrumentele pentru prelucrarea datelor personale.
Securitatea adecvata a datelor cu caracter personal furnizate a fost asigurata de administrator prin utilizarea clauzelor standard de protectie a datelor adoptate in temeiul deciziei Comisiei Europene si a acordurilor de incredintare a datelor pentru procesare care indeplinesc cerintele GDPR. In cazul transferului de date din Europa in SUA, anumite entitati situate acolo pot oferi in plus un nivel corespunzator de protectie a datelor in cadrul asa-numitului program Privacy Shield (mai multe informatii sunt disponibile la: https://www.privacyshield.gov/).
Clientul are dreptul sa obtine o copie a nivelelor de securitate utilizate la transferarea datelor catre tara a treia, in special prin contactul cu noi. Contactandu-ne, clientul are dreptul sa obtina o copie a datelor personale transmise intr-o tara terta.
11. Ce drepturi aveti?
In orice moment, fiecare client are dreptul la:
- depunerea unei plangeri la Presedintele Oficiului pentru Protectia Datelor cu Caracter Personal;
- transferul de date cu caracter personal, furnizate administratorului si care sunt prelucrate intr-un mod automat, iar prelucrarea se desfasoara pe baza consimtamantului sau a unui contract, de exemplu, catre un alt administrator.
- accesul la datele personale (inclusiv, de exemplu, primirea informatiei care din datele personale sunt prelucrate);
- cerere de rectificare si limitare a prelucrarii (de exemplu, daca datele personale sunt incorecte) sau stergerea datelor personale (de exemplu, daca au fost procesate ilegal);
- retragerea oricarui consimtamant acordat administratorului in orice moment, insa retragerea consimtamantului nu afecteaza procesarea efectuata de administrator in conformitate cu legea inainte de retragerea acestuia;
- ridicarea obiectiunilor fata de prelucrarea datelor cu caracter personal care il privesc, efectuata in scopul realizarii intereselor legitime ale administratorului sau a unui tert, in special fata de prelucrarea in scopuri de marketing, inclusiv profilare (in cazul in care nu exista niciun motiv important si justificat legal pentru procesare, superior intereselor clientului).
12. Pe ce perioada vom stoca datele dvs?
Datele personale pot fi stocate pe perioada de utilizare a magazinului online (dar pot fi sterse la trei ani de la ultima activitate a clientului in cadrul magazinului online), in cazul actiunilor de marketing – pana cand clientul ridica obiectii, iar in cazul in care datele sunt legate de cookie si tehnologii asemanatoare, in functie de problemele tehnice, pana la stergerea acestor fisiere folosind setarile browser-ului/dispozitivului (totusi, stergerea fisierelor nu echivaleaza intotdeauna cu stergerea datelor personale obtinute prin aceste fisiere, de aceea, posibilitatea de contestare).
Daca prelucrarea datelor personale depinde de consimtamantul clientului, datele personale pot fi procesate pana la retragerea acordului.
In fiecare caz:
- De asemenea, datele cu caracter personal vor fi stocate si atunci cand legea (de ex. reglementarile contabile sau fiscale) va obliga pe administratorul sa le proceseze;
- Vom pastra datele cu caracter personal mai mult timp in cazul in care clientul ar avea vreo reclamatie impotriva administratorului, pentru a revendica pretentii din partea administratorului, sau pentru a revendica sau a se apara impotriva pretentiilor unor terti, in timpul perioadei de prescriptie a acestora, definite de lege, in special de Codul Civil.
Asadar, in functie de domeniul datelor personale si de scopurile prelucrarii acestora, acestea pot fi stocate pentru o perioada diferita. In fiecare caz, perioada mai lunga de stocare a datelor personale este decisiva.
13. Veti primi informatiile comerciale (de ex. la adresa dvs. de e-mail)?
Administratorul are capacitatea tehnica de a comunica cu clientul de la distanta (de exemplu, prin e-mail).
Informatiile comerciale legate cu activitatea comerciala a administratorului sau a entitatilor care colaboreaza cu acesta (inclusiv entitatile din Grupul diManolo), pot fi trimise numai pe baza consimtamantului exprimat de client, inclusiv dupa acceptarea regulamentului serviciului de newsletter.
14. Fisierele ”cookie”
- La cine se refera fisierele ”cookies”? Datorita faptului ca tehnologia cookie utilizata de administrator (sau alta tehnologie cu functia apropiata cookie-urilor) colecteaza informatii despre fiecare persoana care viziteaza magazinul online, inclusiv in cadrul aplicatiei, urmatoarele prevederi ale politicii se aplica persoanelor care utilizeaza magazinul online si aplicatia, indiferent daca acestia raman clientii sai (plaseaza comenzi, rezerva produse sau au un cont) (denumiti in continuare “Vizitator”).
- Ce tehnologie utilizam? Magazinul online utilizeaza tehnologia care stocheaza si obtine accesul la informatii pe un computer sau pe alt dispozitiv conectat la retea (in special prin utilizarea cookie-urilor sau a solutiilor conexe), pentru a asigura maximum de confort atunci cand utilizeaza magazinul online, inclusiv in scopuri statistice si pentru adaptarea interesului vizitatorului a continutului publicitar prezentat de administrator, partenerii sai si agentii de publicitate. In timpul vizitei la magazinul online, inclusiv in cadrul aplicatiei, datele privind activitatea in Internet a vizitatorului pot fi colectate in mod automat. Datorita faptului ca administratorul poate utiliza solutii cu functionalitate apropiata cookie-urilor, urmatoarele prevederi ale politicii pot fi aplicate in mod corespunzator si pentru aceste tehnologii.
- Ce sunt fisierele ”cookies”? Un fisier cookie reprezinta mici informatii de text, trimise de catre server si salvate pe partea dispozitivului vizitatorului (de obicei, pe hard disk-ul computerului sau pe dispozitivul mobil). Sunt stocate acolo informatiile de care magazinul online ar putea sa aiba nevoie pentru a se adapta la modalitatile de utilizare a magazinului de catre un vizitator, si pentru a colecta date statistice privind magazinul online, inclusiv aplicatie (de exemplu, ce pagini au fost vizitate, ce elemente sunt descarcate) si date despre numele domeniului furnizorului de servicii de internet sau despre tara de origine a vizitatorului. Tehnologia de stocare si accesare la identificatorul vizitatorului permite functionarea aplicatiei in regimul off-line si salvarea preferintelor unui vizitator care nu s-a logat. Aplicatia pastreaza ID-ul curent al vizitatorului pana cand acesta se va autentifica in aplicatie, sau pana la modificarea site-ului aplicatiei pe un magazin online care opereaza intr-o alta tara sau pana la dezinstalarea (stergerea) aplicatiei de pe dispozitivul mobil.
- Daca fisierele ”cookies” colecteaza datele dvs. personale? Cand vizitatorul foloseste magazinul online sau aplicatia, cookie-urile sunt utilizate pentru a identifica browser-ul sau dispozitivul acestuia – cookie-urile colecteaza tot felul de informatii care, in principiu, nu constituie date personale (nu permit identificarea vizitatorului). Unele informatii, in functie de continutul si modul de utilizare a acestora, pot totusi sa fie asociate cu o anumita persoana – atribuirea anumitor comportamente unui anumit vizitator, de exemplu prin asocierea acestora cu datele furnizate in timpul inregistrarii unui cont in magazinul online – si, prin urmare, pot fi considerate drept date personale. In ceea ce priveste informatiile colectate prin fisierele cookie care pot fi asociate cu o anumita persoana, se aplica dispozitiile din politica referitoare la datele cu caracter personal, in special in ceea ce priveste drepturile persoanei la care se refera datele respective. Informatiile despre informatiile colectate prin cookie-uri sunt, de asemenea, disponibile, printre altele in continutul clauzei informative plasate intr-un loc vizibil si usor accesibil in timpul primei vizite la magazinul online.
- Care este baza legala pentru folosirea fisierelor ”cookies”? Obtinerea si stocarea informatiilor folosind cookie-urile este posibila pe baza consimtamantului vizitatorului. Ca standard, browser-ele sau un alt software instalat pe computer sau alt dispozitiv conectat la retea, in mod implicit permit plasarea de cookie-uri pe un asemenea dispozitiv, si, astfel, colectarea informatiilor despre vizitatori. In setarile browser-ului web, sau in cadrul administrarii cu politica de confidentialiatate pe pagina noastra consimtamantul exprimat cu privire la utilizarea tehnologiei cookie, aici si a partenerilor nostri poate fi modificat sau retras in orice moment (dar anumite parti ale magazinului pot sa nu functioneze corect). Retragerea consimtamantului nu afecteaza conformitatea cu legalitatea prelucrarii, care a fost realizata pe baza consimtamantului acordat inainte de retragerea sa (detalii cu privire la modul de a retrage consimtamantul, sunt prezentate in urmatoarele punctele ale prezentei politici). Baza de prelucrare a datelor astfel obtinute este un interes legitim al administratorului, care consta in necesitatea de a asigura cel mai calitativ continut prezentat de administrator prin adaptarea acestuia la preferintele vizitatorilor, precum si marketing – inclusiv direct – al produselor si serviciilor ale administratorului. la care in acest caz partenerii nu participa la procesarea datelor clientului. Pe de alta parte, in masura in care partenerii administratorului pot avea acces direct la aceste informatii – baza legala pentru o astfel de prelucrare este consimtamantul voluntar dat de client.
- Pentru ce folosim fisierele ”cookies”? Cookie-urile utilizate, in primul rand, sunt menite pentru a facilita vizitatorului utilizarea magazinului online si a splicatiei, de exemplu prin “memorarea” informatiilor oferite o singura data, astfel incat acesta nu trebuie sa le furnizeze de fiecare data, precum si pentru a adapta continutul lor, inclusiv reclamele prezentate, la preferintele vizitatorului. Cookie-urile sunt, de asemenea, utilizate pentru a spori gradul de utilizare si personalizare a continutului magazinului online si a splicatiei, inclusiv prezentarea, crearea, atribuirea si realizarea reclamelor, ofertelor sau promotiilor (reduceri) dedicate unui anumit vizitator in conformitate cu interesele acestuia (se aplica numai atunci cand persoana este majora si a exprimat consimtamantul pentru asemenea actiune). Folosind tehnologia cookie-urilor aplicata in magazinul online, exista posibilitatea ca administratorul sa cunoasca preferintele vizitatorului – de exemplu, analizand cat de des viziteaza magazinul online si daca si ce produse cumpara in magazinele stationare care apartin companiei diManolo Invest SRL. Analiza comportamentului online ajuta la intelegerea mai buna a obiceiurilor si asteptarilor vizitatorilor si la adaptarea la nevoile si interesele acestora. Datorita acestei tehnologii, este posibila prezentarea vizitatorilor a anunturilor publicitare potrivite nevoilor si intereselor lor (de exemplu, reclama rezultata din vizualizarea recenta numai a categoriei “pantofi”) si pregatirea pentru vizitatorii majori care si-au exprimat consimtamantul, a unor promotii mai bune si a unor surprize. Pe baza cookie-urilor, administratorul foloseste, de asemenea, tehnologia care permite transmiterea mesajelor publicitare vizitatorilor care mai inainte au vizitat magazinul online sau aplicatia si care utilizeaza alte site-uri web.
- Va puteti opune folosirii informatiilor provenite din fisierele “cookies”? Vizitatorul se poate opune actiunilor administratorului intreprinse in scopul descris mai sus. In cazul in care vizitatorul, aici accepta prezentarea, crearea, atribuirea si realizarea reclamelor, ofertelor sau promotiilor (reduceri) adaptate preferintelor sale, consimtamantul acestuia poate fi retras in orice moment – dar acest lucru nu va afecta legalitatea prelucrarii care a fost efectuata pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
- Ce fel de fisiere “cookies” sunt folosite de noi si daca sunt daunatoare? Cookie-urile utilizate in magazinul online nu sunt daunatoare pentru vizitator sau computerul/dispozitivul terminal folosit de acesta, prin urmare recomandam sa nu le deconectati in browsere. Magazinul online utilizeaza doua tipuri de fisiere cookie: cookie-urile de sesiune care raman stocate pe computerul sau pe dispozitivul mobil al vizitatorului pana cand parasiti site-ul sau dezactivati software-ul (browserul web), si cookie-urile permanente, care raman pe dispozitivul vizitatorului pentru timpul specificat in parametrii fisierelor cookie sau pana cand acestea vor fi eliminate manual intr-un browser web.
- Cat timp vor fi stocate informatiile colectate de fisierele “cookies”? Depinzand in principal de scopurile si temeiurile legale de prelucrarea datelor cu caracter personal colectate prin cookie-uri, acestea pot fi stocate pentru perioada indicata la punctul 12 al politici. Datele personale colectate de fisierele cookie care se refera la un vizitator care nu este un client, vor fi pastrate pana la depunerea opozitiei. Administratorul poate sterge datele personale daca acestea nu sunt utilizate in scopuri de marketing timp de 3 ani, cu exceptia cazului in care legea il va obliga pe administrator sa proceseze datele personale mai mult timp. O parte din datele personale poate fi stocata mai mult timp in cazul in care vizitatorul ar avea vreo reclamatie impotriva administratorului, pentru a revendica pretentii din partea administratorului, sau pentru a revendica sau a se apara impotriva pretentiilor unor terti, in timpul perioadei de prescriptie a acestora, definite de lege, in special de Codul Civil. In orice caz, perioada mai lunga de stocare a datelor cu caracter personal este decisiva.
- Fisierele cookies utilizate in Magazinul Online.
Tip Cookie | Descriere | Expirare |
PAGECACHE_ENV | Necesar pentru a afisa vizitatorului versiunea corecta a paginii. | 1 zi |
frontend | Stocheaza ID-ul sesiunii vizitatorului in magazinul online. | 1 zi |
snowmessage | Necesar pentru a afisa mesaje in magazin. Cookie-ul contine data la care mesajul pentru utilizator a aparut in sistem. Dupa setarea cookie-ului, browser-ul utilizatorului interogheaza magazinul pentru continutul mesajelor si le afiseaza utilizatorului. Cookie-ul este sters dupa descarcarea mesajelor. | sesiune |
snow_cache_timestamp | Folosit pentru a verifica daca datele din browser-ul vizitatorului trebuie sa fie actualizate. Acest fisier cookie stocheaza data de generare a detaliilor paginii, stocate de browser-ul vizitatorului (cum ar fi, de exemplu, cosul de cumparaturi, link-uri referitoare la asistenta contului). | sesiune |
store | Permite activarea versiunii corespunzatoare a magazinului online. | sesiune |
cookies_accepted | Creat atunci cand cititi mesajul despre utilizarea cookie-urilor de catre site. Necesar pentru a ascunde mesajul pentru vizitatorii care au citit deja mesajul. | 365 zile |
userCountry | Stocheaza informatia despre tara vizitatorului, obtinuta pe baza locatiei adresei IP. | 365 zile |
| | |
ygc | Contine un cod care identifica vizitatorul in scopuri de marketing. | 365 zile |
- Fisiere cookie terta parte (third party cookies) – Cookie-urile folosite de administrator sunt destinate in primul rand optimizarii deservirii vizitatorului atunci cand acesta foloseste magazinul online sau aplicatia. Administratorul colaboreaza, totusi, cu alte companii in domeniul activitatii lor de marketing (publicitate). Pentru nevoile acestei cooperari, browser-ul sau un alt software instalat pe dispozitivul vizitatorului, salveaza si cookie-urile provenite de la entitatile care desfasoara astfel de activitate de marketing. Fisierele cookie trimise de aceste entitati sunt menite sa prezinte vizitatorului numai aceste anunturi publicitare care corespund intereselor si nevoilor sale personale. In opinia administratorului, afisarea unei publicitati personalizate pentru vizitator este mai atractiva decat o reclama care nu are nicio legatura cu nevoile sale. Fara aceste fisiere, acest lucru nu ar fi posibil deoarece tocmai companiile care colaboreaza cu administratorul furnizeaza materiale publicitare pentru vizitatori. In cadrul activitatii de marketing, administratorul beneficiaza de serviciile urmatoarelor entitati care utilizeaza fisiere cookie in magazinul online:
- Google Ads
- Google Analytics
- Google TagManager
- Google Dynamic Remarketing
- Facebook Ads
Mai multe informatii despre fisierele cookie ale entitatilor mentionate pot fi gasite in politicile lor de confidentialitate.
- Cum pot fi sterse/blocate fisierele „cookies”? Vizitatorul poate schimba modul in care fisierele cookie sunt utilizate de browser sau de aplicatie, inclusiv sa blocheze sau sa stearga acele care provin din magazinul online (si din alte site-uri web). Pentru aceasta, trebuie modificate setarile browserul-ului sau ale aplicatiei. Metoda de stergere difera in functie de browser-ul utilizat. Informatiile despre modul de stergere a fisierelor cookie ar trebui sa se afle in fila “Ajutor” a browser-ului selectat. Eliminarea cookie-urilor nu echivaleaza cu stergerea datelor personale de catre administratorul de date personale, obtinute prin intermediul fisierelor cookie. De exemplu, in browser-ul Internet Explorer, fisierele cookie pot fi modificate de la nivelul: Instrumente -> Optiuni Internet -> Confidentialitate; in browser-ul Mozilla Firefox: Instrumente -> Optiuni -> Confidentialitate; in timp ce in browser-ul Google Chrome: Setari -> Afisati setari avansate -> Confidentialitate -> Setari de continut -> Cookie-uri. Caile de acces pot varia in functie de versiunea de browser utilizata. Informatii detaliate privind gestionarea fisierelor cookie pe un telefon mobil sau pe alt dispozitiv mobil pot fi gasite in manualul utilizatorului/instructiuni de utilizare pentru telefonul respectiv sau dispozitivul mobil. De asemenea, este posibila blocarea fisierelor cookie ale unor terte parti, cu acceptarea simultana a cookie-urilor utilizate direct de catre administrator (optiunea “blocati cookie-urile site-urilor terte’).
- Ce consecinte va avea stergerea sau blocarea fisierelor ”cookies”? Restrictionarea utilizarii cookie-urilor pe un anumit dispozitiv face imposibila sau impiedica in mod esential utilizarea corecta a magazinului online, de exemplu, poate avea legatura cu incapacitatea de a mentine sesiunea de logare.
15. Cum ne puteti contacta?
In orice moment, puteti contacta administratorul trimitand un mesaj prin posta traditionala sau prin posta electronica la adresa administratorului indicata in introducerea politicii sau prin telefon la numarul de telefon indicat in introducerea politicii, precum si in cadrul site-ului Facebook. Administratorul pastreaza corespondenta in scopuri statistice si pentru a reactiona cat mai bine si cat mai rapid la solicitarile care apar, precum si pentru a solutiona reclamatiile si deciziile luate pe baza eventualelor semnalari privind interventiile administrative in contul indicat. Adresele si datele colectate in acest mod, nu vor fi utilizate pentru comunicare in alte scopuri decat solutionarea solicitarii. In cazul contactului cu administrator pentru a efectua actiuni concrete (de exemplu, depunerea unei plangeri utilizand formularul), administratorul poate sa se adreseze din nou persoanei respective sa furnizeze date, inclusiv date personale, de exemplu sub forma de nume, prenume, adresa de e-mail etc., sa isi confirme identitatea si sa faciliteze feedback-ul in problema anuntata pentru a efectua interventia solicitata. Furnizarea acestor date nu este obligatorie, insa poate fi necesara pentru desfasurarea actiunii sau obtinerea informatiei care prezinta interes pentru persoana respectiva.
16. Cum protejam datele dvs?
Administratorul, luand in considerare stadiul cunostintelor tehnice, costul implementarii si natura, domeniul, contextul si scopurile prelucrarii precum si riscul de a incalca drepturile sau libertatile persoanelor fizice cu diferita probabilitate de aparitie si gravitate a amenintarii, aplica masurile tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura protectia datelor cu caracter personal prelucrate, corespunzatoare pentru riscuri si categorii de date protejate, in special, protejeaza datele impotriva partajarii lor persoanelor neautorizate, a preluarii lor de o persoana neautorizata, a prelucrarii lor cu incalcarea legilor aplicabile precum si a schimbarii, pierderii, deteriorarii sau distrugerii. Dezvaluirea in exterior a informatiilor cu privire la masurile tehnice si organizatorice aplicate pentru protectia prelucrarii, poate submina eficacitatea acestora, ceea ce pune in pericol protectia adecvata a datelor cu caracter personal.
Administratorul pune la dispozitie, corespunzator, de exemplu, urmatoarele masuri tehnice pentru a preveni procurarea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale trimise pe calea electronica:
- Securizarea setului de date impotriva accesului neautorizat.
- Certificat SSL pe paginile magazinului online in care sunt furnizate date personale.
- Criptarea datelor utilizate pentru a autoriza persoana care beneficiaza de functionalitatea magazinului online
- Accesul la cont doar dupa indicarea login-ului si parolei individuale.
17. Link-uri la alte site-uri de Internet
Magazinul online poate contine link-uri catre alte site-uri web. Administratorul va recomanda sa cititi regulamentele si politicile de confidentialitate utilizate de alte site-uri web. Aceasta politica se aplica numai activitatilor indicate ale administratorului.
18. Daca aceasta politica poate fi schimbata si cum veti afla acest lucru?
Administratorul poate modifica politica in viitor pentru urmatoarele motive importante:
- modificari ale dispozitiilor legale obligatorii, in special in ceea ce priveste protectia datelor cu caracter personal, legea telecomunicatiilor, serviciile oferite pe cale electronica si reglementarea drepturilor consumatorilor, care influenteaza drepturile si obligatiile administratorului sau drepturile si obligatiile persoanei la care se refera date;
- dezvoltarea functionalitatii sau serviciilor electronice, impusa de evolutia tehnologiei de Internet, inclusiv aplicarea/implementarea de noi solutii tehnologice sau tehnice care afecteaza domeniul de aplicare al politicii.
De fiecare data, administratorul va insera pe site-ul magazinului online si in aplicatie informatii despre modificarile in politica. Odata cu fiecare schimbare, noua versiune a politicii va aparea cu o noua data.
19. Ce entitati fac parte din grupul diManolo?
In componenta grupului de diManolo intra societatile:
- diManolo Invest SRL cu sediul in Stefanestii de Jos, Ilfov
- diManolo Arts International SRL cu sediul in Ploiesti, Prahova
- Viste Fotografia SRL cu sediul in Berceni, Prahova
20. De cand este valabila prezenta versiune a politicii?
Prezenta versiune a politicii este valabila de la data de 11/11/2020.